štvrtok 5. marca 2015

Vlakom do Viedne

V stredu 10. novembra sme išli na výlet. Alebo to bola exkurzia? Vlastne netuším, ale viem, čo bolo naším cieľom: Viedeň.

Vstávať o piatej nebolo jednoduché, išli sme dvomi vlakmi – z Považskej Bystrice do Bratislavy a z Bratislavy do Viedne. Vo Viedni sme si išli kúpiť lístky na metro. Museli sme použiť naše „dokonalé” znalosti nemeckého jazyka. Ale zvládli to všetci.
Vo Viedni sme išli do prírodovedného múzea a potom na trhy. V múzeu sme našli zaujímavé veci od kameňov a minerálov až po človeka v minulosti. Najviac sa mi páčilo oddelenie zo zvieratami. Okrem zvierat tam boli napríklad aj oddelenia s minerálmi a s vývojom človeka.
Od trhov som toho očakával viac. Stánkov tam bolo menej, ako som si predstavovala, ale to vôbec nevadí, pretože tam bolo príliš draho. Keby ste chceli, tak všetky svoje peniaze miniete pri jednom stánku na pár drobností. Všade mali vianočné ozdoby. Bohužiaľ, vonku bola zima. Domov sme prišli okolo jedenástej. Na druhý deň sme museli ísť do školy a učiť sa.
Vo Viedni sa mi páčilo – bolo to tam krásne vyzdobené, múzeum bolo tiež celkom v pohode. Cesta vlakom ubehla celkom rýchlo v spoločnosti kamarátov. Vianočné trhy boli pekne vyzdobené ale bolo tam celkom málo stánkov a veľa ľudí. Skoro nič som si tam nekúpila, lebo to bolo predražené. Celý výlet do Viedne by bol super, keby nebola taká zima a skoré ranné vstávanie.

Pre školský časopis napísal kolektív žiakov 8.D.





Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára